سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که بامدادى را دید و به شامگاهش نرسید ، و بسا کس که در آغاز شب بر او رشک بردند و در پایان آن نوحه کنانش گریستند و دریغ خوردند . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----631201---
بازدید امروز: ----19-----
بازدید دیروز: ----11-----
خاطرات یک زندگی عاشقانه

 

نویسنده: بیابان گرد/درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر
شنبه 89/3/29 ساعت 4:2 عصر

میدانید اینکه میگویند گرگ در لباس میش به گله حمله کرد یا حمله میکند چقدر برای عده ای سود آور بوده است !!!!!

عده ای نیز ملبس به واژگان و نگاه عاشقانه اند و این لباس آنقدر برازنده به نظر میرسد که ما خود گناه را از آنها برداشته و همه ضربات را به پای عشق می گذاریم و عشق را به جای آنها محاکمه میکنیم

آری این عشق است که باید زندانی شود و محکوم به حبس ابد

و آن ملبس ها به لباس های عاشق کش هنوز هم به ما میخندند به مایی که فریب خوردگانیم

ولی باید تلاش کرد

و نباید گذاشت عشق اسارت بکشد

تلاش کنیم و تلاش کن ذره ذره های انسانیت و مهربانی را از لابلای حرفهای نامفهوم بیرون بکشیم و تلاشی مضاعف به خرج دهیم تا انسانی درست را در شرایط درست تشخیص دهیم

ولی مطمئنم هنوز هم در این فصل مادی روشن فکر نما میشود نیم ذره ای از انسان سالاری را یافت

هر روز 

هر روز که میگذرد بر این نکته واقف تر خواهیم شد که ما جز مهر و عشق هیچ نمی خواهیم

و کاش از ما نیز همین را بخواهند

عشق قربانی نمیکند مرا و تورا

و عشق به صلیب نمی کشد عاشق را

هرگز از عشق گزندی به ما نمی رسد .

اگر از کوچه خوشبخت گذشتی و عشق را عشق بی قید را دیدی عزیز بدارش و بدان به اندازه دنیا ارزشمند است به خانه ات مهمانش کن

عشق به دنبال همه انهایی است که بدنبالش هستند

دنبالش بگرد


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چی خواستی تا الان و چی شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تبیریک عید نوروز و اخبار نی نی
    پلینازم من
    گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
    ما به منبر میرویم شما هورا بکشید
    احوال نامه
    اوضاع نامه ای مشوش
    روز پدر
    عشق
    بازم دارم خواب میبینم
    تولدانه مادرانه
    شیپوری چی خبری آورده
    عید مبارکی
    همچی همینطوری یکهویی یکهو شد
    وقایع الاتفاقیه روی تولدانه
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •