سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----631218---
بازدید امروز: ----15-----
بازدید دیروز: ----21-----
خاطرات یک زندگی عاشقانه

 

نویسنده: بیابان گرد/درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر
دوشنبه 89/3/10 ساعت 11:36 صبح

 

 

الان نزدیک سه ماهه که گذشته و من از یک ماه و نیم پیش مداوم حدود هفته ای دو الی سه شب خواب نی نی می بینم و حتی توی خواب هم دلم قیلی ویلی میره براش

یه یکی از دوستام داشتم اینو میگفتم که مدام دارم خواب نی نی می بینم گفت خیلی طبیعیه با این خوابها برای پذیرش نی نی بیشتر و بیشتر آماده میشی و مهرش به دلت میشینه و گفت که خودشم همین حال رو داشته و مدام خواب

می دیده

از نظر جسمی بد نیستم فقط بیشتر وقتا کمردرد دارم آخه من قوس کمر داشتم و الان هر روز داره قوس کمرم بیشتر و بیشتر میشه آخه هر چی شکمم بزرگتر میشه قوس کمرم هم انگار داره بیشتر میشه

 

از نظر غذا تقریباً کمی بیشتر شده ولی از نظر میوه مثل فیل هستم

گاهی اونقدر گشنم میشه که میگم الان وسط خیابون غش میکنم انگار سه چهار روزه هیچی نخوردم در حالی که 3 ساعت پیش ناهار خوردم

دکترم گفته نباید زیاد وزن اضافه کنی و گفته هر وقت که گشنت شد موز بخور و تخم مرغ آپ پز هر چند تا که دلت خواست

ولی نون و برنجت رو اصلاً نخور ولی مگه میشه تازه گفته تا آخر کار هم باید فقط 7 کیلو اضافه کنی واقعاً هر وقت برنج و نون میخورم عذاب وجدان دارم

رامین همسر هم هوامو داره هوار تا ولی کلاً کمی حساس تر شدم

دلم میخواد زودتر این 6 ماه باقی مونده هم بگذره و نی نی رو ببینم میخوام ببینم چه شکلیه ولی برام مهم نیست که دختر باشه یا پسر فقط استرس دارم که سالم باشه هیچی از خدا جز سلامتیش نمی خوام


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چی خواستی تا الان و چی شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تبیریک عید نوروز و اخبار نی نی
    پلینازم من
    گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
    ما به منبر میرویم شما هورا بکشید
    احوال نامه
    اوضاع نامه ای مشوش
    روز پدر
    عشق
    بازم دارم خواب میبینم
    تولدانه مادرانه
    شیپوری چی خبری آورده
    عید مبارکی
    همچی همینطوری یکهویی یکهو شد
    وقایع الاتفاقیه روی تولدانه
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •