سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشایشگر است و بخشش رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----631216---
بازدید امروز: ----13-----
بازدید دیروز: ----21-----
خاطرات یک زندگی عاشقانه

 

نویسنده: بیابان گرد/درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر
شنبه 89/1/14 ساعت 9:46 صبح

سلام

امروز روز اول کاری از اولین هفته کاری سال 89 من است و امروز روز اول هفته ای جدید است

و امروز من شادانم از هر آنچه کاشته ام و هنوز سبز نشده است و به خود می بالم به خاطر هر آنچه کاشته ام و محصولش را با چشمان خود دیده و درویده ام .

سالی دیگر را آغاز میکنم در حالی که سال گذشته هم سالی خوب و نکو بود سالی که تفاهم بیشتری با همه مردمم داشتم و سالی که فهمیدم مردمی فهمیده و مهربان در کنار ما زندگی میکنند.

سالم را شروع کردم با عید دیدنی و مسافرت

سر پر شور مرا میشود مگر در خانه گرم کرد

رفتیم به اصفهان و شیراز و بهشت گمشده (20 کیلیومتر بعد از شیراز به سمت یاسوج) و یاسوج و گندمان و بلداجی (آری سرزمین اصلی گز ایرانی بلداجی نه اصفهان) و بعد تالاب چغاخور و داران و الیگودرز و ازنا و درود و ملایر و همدان

و روز 9 فروردین به خانه بازگشتیم با خاطراتی خوش از سفر

سالی خوش و خرم با برای همه فامیل دوستان و هم میهنانم آرزومندم سالی پر از مهر و صفا و صمیمیت و البته سرشار از منابع مالی

دوستتون دارم

و امیدوارم تمام سالتون حتی پایئز و زمستون هم بهاری بهاری باشه و سبز


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چی خواستی تا الان و چی شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تبیریک عید نوروز و اخبار نی نی
    پلینازم من
    گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
    ما به منبر میرویم شما هورا بکشید
    احوال نامه
    اوضاع نامه ای مشوش
    روز پدر
    عشق
    بازم دارم خواب میبینم
    تولدانه مادرانه
    شیپوری چی خبری آورده
    عید مبارکی
    همچی همینطوری یکهویی یکهو شد
    وقایع الاتفاقیه روی تولدانه
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •